Sunday 29 March 2015

Cinta Itu Fitrah

No comments:
Cinta Sejati

          Assalamualaikum dan salam cinta kami ucapkan kepada anda hihihi. Squad Hijrah ingin berkongsi kepada anda semua pada artikel kali ini mengenai CINTA. Suka lah tew...





          Cinta itu adalah perasaan semula jadi yang Tuhan telah wujudkan kepada setiap hambanya. Cinta boleh menjadi indah dan juga boleh menjadi tragis, Hal ini bergantung kepada diri individu tersebut jika kita tidak mempunyai Ilmu maka Cinta tersebut akan menjadi tragis kerana akan berlakunya kepelbagaian masalah seperti pembuangan anak, berzina dan pergaulan bebas.

             Bagaimana hendak memperoleh Cinta Sejati? pertama carilah Ilmu dan belajarlah mengenai Cinta terlebih dahulu baru lah kita bercinta. Sedangkan Bayi yang hendak berjalan pun belajar dahulu untuk merangkak. Begitulah konsep Cinta Sejati belajarlah dahulu untuk merangkak kerana suatu hari nanti Kita akan berjalan. 








              Kami menyediakan beberapa video & lagu mengenai cinta supaya anda semua lebih jelas mengenai Cinta Sejati... video daripada TH filem & pesanan Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat. Enjoy~ Love is easy.













Cinta High Class


Jom dengar Teman Sejati....

Okay? dah faham? jadi ikut lah jalan yang baik nescaya kita selamat dunia dan akhirat.  





No comments:

Post a Comment

 
back to top